Tietoja

Miratio on toiminut Keravalla jo vuodesta 2011. Asiakkaita on kuitenkin ympäri Suomea. Asiakkaita on myös laajasti monilta eri toimialoilta. Yrityksen tuotteet on alunperin tuotteistettu Hanna Willman-Iivarisen väitöskirjassa kehiteltyjen ajatusten ympärille. Väitöskirjassa mallinnettiin kuluttajien päätöksentekoon vaikuttavia alitajuisia ja psykologisia seikkoja. Sittemmin toiminta on laajentunut.

Väitöskirjaan pohjautuminen ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Miration tuotteet olisivat jotenkin vaikeatajuisia. Päinvastoin, käytännönläheisyys ja hyödynnettävyys ovat tärkeimmät arvomme.

Itseäni kiinnostaa myös äänestäjien päätöksenteko, mikä ei prosessina eroa siitä miten kuluttajat tekevät päätöksiä. Olen kirjoittanut tieteellisiä artikkeleita myös mediatutkimukseen, tulevaisuuden tutkimukseen ja eettiseen kuluttamiseen liittyen.