
Ilmestyy 2025.
Kognitiivinen Markkinointi -kirja avaa silmäsi ymmärtämään kuluttajan mieltä ja motiiveja syvemmin kuin koskaan ennen. Olipa kyseessä kuluttajan identiteettipohdinnat, brändisuhde tai ostamisen esteet, tämä kirja tarjoaa tuoreita näkökulmia siihen, kuinka nykyaikaiset kuluttajat ajattelevat ja tekevät päätöksiään. Kirja perustuu laajaan tutkimukseen, mukaan lukien väitöskirja, mainonnan tutkimukset ja tulevaisuuden kuluttamisen skenaariot. Teos on suunnattu yritysjohtajille, markkinoinnin ammattilaisille ja tuotekehitystiimeille, jotka haluavat saavuttaa syvemmän yhteyden kohderyhmäänsä. Sukella ihmismielen syövereihin ja löydä strategiat, jotka resonoivat nykykuluttajien kanssa.”
Voit vaikuttaa kirjan sisältöön kertomalla millaiset asiat kuluttajan päätöksenteossa sinua kiinnostavat. Lähetä viesti hanna (at) miratio.fi