Kaikki tutkimukset räätälöidään vastaamaan juuri sinun tarpeisiisi. Tutkimuksen teko voidaan kuitenkin aloittaa kokonaan puhtaalta pöydältä tai tutkimuksen teossa voidaan hyödyntää alla olevia tutkimusmalleja. Ota yhteyttä niin jutellaan ja löydetään sinun tilanteeseesi sopiva tutkimus.
Ex-asiakas
Miksi jotkut asiakkaat päättävät jättää sinut? Mitä voisit tehdä ettei niin käy jatkossa? Miten voisit ehkä saada heidät takaisin?

Lojaali asiakas
Kuinka syvällinen suhde asiakkaillasi on sinun brändiisi tai kauppaasi? Miten voisit syventää tuota suhdetta?

Tyytyväinen asiakas
Kuinka tyytyväisiä asiakkaasi ovat tuotteeseesi tai palveluusi juuri nyt? Mitä he haluaisivat jatkossa?

Tyytyväinen seuran jäsen
Kuinka tyytyväisiä seurasi tai yhdistyksesi jäsenet ovat? Mitkä asiat heille on tärkeitä? Aikovatko he olle seuran jäseniä myös jatkossa?

Tyytyväinen museokävijä
Ihmiset käyvät museossa tyydyttämässä uteliaisuuttaan, viihtymässä ja saamassa uusia ideoita. Kuinka tyytyväisiä kävijät ovat sinun museoosi?

Huomattava kampanja
Kuinka moni ihminen kohderyhmästä huomasi mainoskampanjasi ja millainen vaikutus sillä oli heihin?

Mainonnan teho
Suoramainontaa ja lehtimainontaa tutkittaessa on kiinnostavaa selvittää mitkä asiat mainoksen tekstissä, sisällössä ja ulkoasussa toimivat.

Tehokkaat myyntiargumentit
Tutkimuksessa selvitetään asiakasryhmiä haastattelemalla miten uskottavia ja relevantteja käyttämänne myyntiargumentit ovat?

Kattavat kohderymät
Tässä tutkimuksessa pohditaan tuotteesi tai palvelusi käyttäjiä käyttömotiivien näkökulmasta. Nämä kohderyhmät ovat tärkeitä markkinoinnin kohteena.
