Valmiit tarjolla olevat tutkimukset

Kaikki tutkimukset räätälöidään vastaamaan juuri sinun tarpeisiisi. Tutkimuksen teko voidaan kuitenkin aloittaa kokonaan puhtaalta pöydältä tai tutkimuksen teossa voidaan hyödyntää alla olevia tutkimusmalleja. Ota yhteyttä niin jutellaan ja löydetään sinun tilanteeseesi sopiva tutkimus.


Ex-asiakas

Miksi jotkut asiakkaat päättävät jättää sinut? Mitä voisit tehdä ettei niin käy jatkossa? Miten voisit ehkä saada heidät takaisin?

Photo by Andrea Piacquadio on Pexels.com

Lojaali asiakas

Kuinka syvällinen suhde asiakkaillasi on sinun brändiisi tai kauppaasi? Miten voisit syventää tuota suhdetta?

Photo by Lachlan Ross on Pexels.com

Tyytyväinen asiakas

Kuinka tyytyväisiä asiakkaasi ovat tuotteeseesi tai palveluusi juuri nyt? Mitä he haluaisivat jatkossa?

Photo by Wendy Wei on Pexels.com

Tyytyväinen seuran jäsen

Kuinka tyytyväisiä seurasi tai yhdistyksesi jäsenet ovat? Mitkä asiat heille on tärkeitä? Aikovatko he olle seuran jäseniä myös jatkossa?

Photo by Lukas on Pexels.com

Tyytyväinen museokävijä

Ihmiset käyvät museossa tyydyttämässä uteliaisuuttaan, viihtymässä ja saamassa uusia ideoita. Kuinka tyytyväisiä kävijät ovat sinun museoosi?

Photo by riciardus on Pexels.com

Huomattava kampanja

Kuinka moni ihminen kohderyhmästä huomasi mainoskampanjasi ja millainen vaikutus sillä oli heihin?

Photo by Ivan Samkov on Pexels.com

Mainonnan teho

Suoramainontaa ja lehtimainontaa tutkittaessa on kiinnostavaa selvittää mitkä asiat mainoksen tekstissä, sisällössä ja ulkoasussa toimivat.

Photo by energepic.com on Pexels.com

Tehokkaat myyntiargumentit

Tutkimuksessa selvitetään asiakasryhmiä haastattelemalla miten uskottavia ja relevantteja käyttämänne myyntiargumentit ovat?

Photo by fauxels on Pexels.com

Kattavat kohderymät

Tässä tutkimuksessa pohditaan tuotteesi tai palvelusi käyttäjiä käyttömotiivien näkökulmasta. Nämä kohderyhmät ovat tärkeitä markkinoinnin kohteena.

Photo by Roberto Nickson on Pexels.com